Klantenservice


1. Bezorgservice

Onze producten worden aan huis bezorgd door PostNL en DPD. U kunt kiezen uit drie manieren van verzenden, als basispakket, verzekerd pakket of brievenbus post. Zodra het pakket als brievenbus post verzonden dient te worden dient u zelf te kijken of het product door de brievenbus past. Tevens is deze optie op eigen risico, komt het product niet aan dat is dit voor eigen rekening.

Voor het verzenden van uw pakketje hanteren wij lage tarieven. Bij besteding van minimaal 99 euro betaal je geen verzendkosten.
Nederland
- Brievenbus post via PostNL € 3,50 (eigen risico, zelf bekijken of het door de brievenbus kan)
- Pakketpost via PostNL met aflevering bij buren € 7,95
- Pakketpost via PostNL, met verzekering € 12,50

Belgie
- Brievenbus post € 6,00 (eigen risico, zelf bekijken of het door de brievenbus kan)
- Pakketpost € 20,00( bij een bestelling van meer dan € 99 zijn de verzendkosten € 12)

Duitsland
- Brievenbus post € 6,00 (eigen risico, zelf bekijken of het door de brievenbus kan)
- Pakketpost: € 20,00 (bij een bestelling van meer dan € 99 zijn de verzendkosten € 12)

Wil je het pakketje laten afleveren in een ander land neem dan contact op met de klantenservice.

Wat als u niet thuis bent?
Indien u niet thuis bent zal PostNL of DPD de volgende werkdag het pakketje voor een tweede maal aanbieden. Indien u wederom niet thuis bent dan kunt u het pakketje ophalen bij het dichtsbijzijnde postkantoor (alleen Nederland) of agentschap .

Pakket traceren

Als uw pakket verzonden is via PostNL dan is het mogelijk uw pakket te traceren. Dit kunt u door door hier te klikken. De informatie is echter pas de volgende ochtend zichtbaar.

Afhalen
Het is uiteraard ook mogelijk uw pakket af te halen, echter om uw bestelling af te halen er zeker van te zijn dat het gewenste artikel voorradig is kunt u het beste even bellen. Ons adres, telefoonnummer en openingstijden kunt u vinden op de contact pagina.
Wij zijn een voorraadhoudende (web)shop, echter lukt het niet altijd om alles op voorraad te hebben. Alle voorradige artikelen zullen binnen 48, (uur na ontvangst van uw betaling), verzonden worden. Niet voorradige artikelen worden zo snel als mogelijk (bij)besteld en naar u verstuurd.

2. Betalen

U kunt bij ons kiezen uit de volgende betaal methodes:

1. IDEAL
2. PayPal
3. Overschrijven

Uitleg IDEAL:
Met IDEAL betalen is eigenlijk gewoon bij uw eigen vertrouwde bank betalen via internet bankieren. Als u een order gaat plaatsen kiest u voor betalen met IDEAL, daar kunt u kiezen uit verschillende banken (Rabobank, ING, ABN, enz, enz.......) U selecteert daar uw eigen bank, daarna klikt u betalen aan. Dan wordt u direct naar uw eigen bank doorgestuurd. U ziet daar het zelfde venster als wanneer u normaal internet bankiert. Daar vult u de gegevens in die gevraagd worden (die u normaal ook invult bij internet bankieren) U ziet daar ook het factuur bedrag. Na alle gegevens te hebben ingevuld kunt u de betaling afronden.
Let op !! Niet te snel dit venster afsluiten lees goed wat er staat en volg de instructie goed.U kunt een bevestiging krijgen van uw betaling door uw e-mail adres in te vullen. Na het goed afronden van de betaling krijgt u een email van ons dat uw bestelling is geplaatst.

Uitleg PayPal:
Via PayPal kunt u betalen met uw credit card. U heeft hier een account bij PayPal voor nodig, als u dit nog niet heeft kunt u die kunt u aanmaken bij www.paypal.nl . Als uw account goed is aangemaakt kunt u een bestelling plaatsen. Hierna kiest u bij afrekenen voor betalen met PayPal, dan wordt u direct door geschakeld naar PayPal. Daar voert u uw e-mail adres en wachtwoord in en u ziet daar het bedrag van uw order. Na uw akkoord is de betaling gedaan. Als u een betaling met PayPal doet, is meestal uw betaling direct bij ons binnen.

Uitleg Overboeking:
Als u een order gaat plaatsen dan kiest u voor overboeking. Dan maakt u zelf het factuur bedrag naar ons over en vermeldt daarbij het factuurnummer.

Ons rekening nummer is:
ABN/Amro 605253382
En voor de klanten in het buitenland:
ABN Amro
Iban: NL98ABNA0605253382
BIC:ABNANL2A

Een overboeking kan een aantal werkdagen duren (is per bank verschillend). Na ontvangst van betaling sturen wij uw order direct op.

Betalen aan de postbode (Rembours) is niet mogelijk, hiervoor hebben wij de optie contant bij afhalen en kunt u uw bestelling op afspraak bij ons ophalen.

3. Bestelstatus

Zodra u een account heeft aangemaakt kunt u:

Sneller afrekenen.
Uw vorige bestellingen bekijken
Nieuwe bestellingen bijhouden
Producten opslaan in uw wenslijst.

klik hier om een nieuw account aan te maken.

4. Garantie

RCToys4u.nl garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn van RCToys4u.nl komt overeen met de fabrieksgarantietermijn.

Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan:

1. nagelaten verzorging.
2. opzettelijke beschadiging
3. onoplettendheid.

Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door RCToys4u.nl aangewezen service / reparatiediensten, herstel - of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd. Op tweedehands artikelen geven wij geen garantie.

Uitsluitingen
Enkele artikelen zijn uitgesloten van garantie omdat deze onderhevig zijn aan slijtage:
  • Accu's (tenzij anders vermeldt)
  • Tandwielen

Garantieprocedure

Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Raadpleeg altijd de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice of vul het contact formulier in voor een oplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij een oplossing aan u voorstellen.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
U dient het product deugdelijk te verpakken als u het verstuurt.
De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.
Indien blijkt dat het product defect is geraakt door eigen toedoen zullen wij u voorstellen het product te repareren (indien mogelijk). Hiervoor zult u dan een offerte ontvangen.

Retouradres.

Rctoys4u.nl
Heggenseveld 22
7071WN Ulft

5. Openingstijden:

Dag van de Week: Openingstijden:
Maandag
17.00 tot 20.00
Dinsdag
17.00 tot 20.00
Woensdag
17.00 tot 20.00
Donderdag
17.00 tot 20.00
Vrijdag
17.00 tot 21.00
Zaterdag
13.00 tot 17.00
Zondag
Gesloten



Voor vragen over een bestelling of voor informatie over onze producten.
kunt u ons een e-mail sturen:
klantenservice@rctoys4u.nl

Veel plezier met het bekijken van onze site. Graag horen wij uw reactie over onze producten en onze website.